lørdag den 21. april 2012

God lørdag


"godmorgen" til alle jer derude. Idag er en totalt aflappet lørdag, for mig.
Jeg har sovet længe, eller længere end jeg plejer.
Mine planer idag er seriøst ikke mere end at spise god mad, træne lidt, måske være sammen med en ven og så bare slappe helt af. Grunden til jeg er så træt er at jeg i hele sidste uge har trænet hver dag. Jeg går i fresh fitness som ligger lige over for min skole, faktisk er den en del af brøndby stadion. Da der kun er 2 måneder tilbage af skoleåret på BIE ca. har jeg skulle tage mig sammen (efter en lang vinter hvor jeg ikke har trænet så meget) for at kunne ligge nogle dårlige vaner jeg har haft, bag mig og istedet træne hver dag, intens træning. Men samtidig skal jeg passe på jeg ikke overanstrænger mine ben fordi jeg stadig har nogle skader i inder lårene.. øv !
Det med at træne hver dag, nogle gange om morgenen kl 6, det er super fedt, og det vil jeg blive ved med indtil skoleåret slutter. Det er en super god følelse.

Igår var jeg i biografen i Palads og se en film der hedder "it means war" med en af mine rigtig gode venner, Frederik. Det var super hyggeligt. Og så imorgen står den måske på at nogle fra det Danse hold jeg går på skolen og nogle fodbold mennesker fra skolen skal opvise noget dans i pausen mellem en fodbold kamp, Rosilde-Esbjerg.. tror jeg. Men ved ikke om jeg kan endnu, men håber fordi det bliver sikker så sjovt !. Vi har jo før hen opvist til en Brøndby kamp, og steder som det så det skal nok gå. Det var lidt om min weekend.

Håber i alle nyder at have fri.

Kh. Beebs 

1 kommentar:

  1. hej!

    Din blog er rigtigt god! :-)

    Jeg tænkte på om du har lyst til at følges ad?

    Min blog hedder:
    htto://onlyswagger.blogspot.com

    Jeg følger dig og så håber jeg du har lyst til at følge tilbage! :-)

    Knus Ida :-*

    SvarSlet