søndag den 13. maj 2012

Hurra for Århus


Århus er sååådan en skøn by. er sikker på jeg skal der over at bo et par år af mit liv. mmm.. sådna en skøøøn by altså ! Igår morges tog mig om min mor lidt spontant toget til Århus, for at overraske min ene storebror. Min storebror er ved at være færdig med at uddanne sig til at være Kaos Pilot, så han havde gang i projekt på Mejlgade, men en masse fine mennekser. Det hele foregik under Mejlgade festival. Det var super fedt at opleve og jeg skal HELT KLART der over hvert år, når der er fest i Mejlgade, såå hyggeligt!
så fik jeg klippet mit hår, 5 cm.. det er meget, for mig. fordi mit hår er mit guld. Så kan godt føle mig lidt nøgen nu. Men det er faktisk blevet meget fint syntes jeg.
Lige nu ligger jeg i min seng på skolen og skal skrive Dansk synopsis, og har lige været nede i salen og synge for alle de nye elever der skal gå her næste år og deres forældre. gal jeg var nervøs men de sagde allesammen det lød så smukt. Nu skal der skrives.
God søndag til alle !

Kh. Beebs

1 kommentar:

  1. So cute pictures! You are such a pretty girl and your hairs are beautiful! I am sorry but i do not understand a single word of your text:( It is a pitty:(

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    SvarSlet